کونگ فو توآ

کونگ فو توآ سروآباد

کونگ فو توآ سروآباد

کونگ فو توآ

راه ما ناپیدا نیست . بیش از دو گام هم نیست ، گامی به سوی خود و گامی در پیشگاه انسانیت . وجه تمایز توآ با سایر هنرهای رزمی حرکات پر توان جسمانی همراه با شوک های تکنیکی است که چون مشعلی وجود را شعله ور و پس از فروکش احساسی پاک به آدمی می دهد . بسان یک رقص قدرت می نماید که بر پایه فرهنگ و آداب ن‍ژاد آریایی از خاور تا باختر و از شمال تا جنوب ایران و فراسوی مرزهای ایران کنونی ریشه کرده است .

بایگانی
نویسندگان

 

1ـ اوم ما O, muo        زاویه قدرت

2ـ وای ما با تو            زاویه دفاع

3ـ کی یتو                 زاویه حمله

این شیوه مبارزات پس مرحله خط 7 یا شالبند سبز آموزش داده می شود. در این روش بایستی تمرکز ضربه ای داشت تا 15.400.000 سلول را جهت قدرت گیری فراخواند. کوکو ما (انفجار ضربه‌ای): قدرت هندسی پنجه قدرت و اسرار پنجه قدرت راز مبارزه ای کونگ فو است.قدرت بدن بایستی حداقل 135 درجه چرخش را به سلولهای بدن آشناد و پس از ایجاد گارد مخصوص با پیچش دورانی ضربه را وارد و در زاویه وای ما با تو حالت تدافعی با ساعد را انجام تا از هر گونه نفوذ و حمله حریف جلوگیری و پس از خنثی سازی آن، توان جسمی و روحی از وی سلب نمائیم.در این مرحله بایستی دارای بدنی با امواج شلاق وار برخوردار شد

مهمترین ضربه این مرحله، ضربه چکش «امات ما» است که با جمع آوری انرژی پراکنده در محور ناف و پنجه پای راست و با استفاده از تمرکز ضربه نیروی صفر تا 180 درجه چکش را بر انفجار دوران ناف تا پهلو وارد می سازد و در این حال بایستی در حالت دفاعی و پنجه وای ما با تو در مسیر حریف قرار داشته باشید.

کو کوما: به 3 مرحله مهم و حیاتی تقسیم می گردد:

1ـ مرحله دنا: این مرحله با نام «دانا» مشهور و اسرار سلولی و هسته و ذرات ریز اتمی موجود در جسم آدمی است. در این مرحله «تونگ ما» نبرد و قدرتهای زمینی با ضربه چکش با قدرت فوق العاده و نیروهای دورانی با پاشنه پا ضربه وارد می گردد. برای تقویت مرحله دنا بایستی تمرینات را به نرمی و آهستگی انجام داد.

2ـ مرحله اوـ آ: دوران کونگ با استفاده از نیروی ثقل زمین و شتاب حاصله که به نیروی عضلانی وارد و سپس منتقل یم گردد، ضربه چکش را وارد نمود.

3ـ مرحله کوما: تسلط نیروی مبارزه ای و ضربات جرقه ای.

در مرحله کوما نیروی بدن و قدرت فوق العاده محیای تسلط بر حریف است.

سبحان خدامردای

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی